Cichlidenkwekers info

over het meer, deze site, beurzen, winkels, etc.
Plaats reactie
ronjanssen

Cichlidenkwekers info

Bericht door ronjanssen » 02 sep 2018, 11:01

Hoi,

Er was volgens mij vorig jaar nog een site waar hobbykwekers stonden, was ingedeeld op provincie en wat soort vissen er gekweekt wordt. Dit was een aardige site waar je in contact kon komen en een bepaalde vis goedkoper kan aanschaffen, ik kan deze niet meer vinden, de site Cichlidenkwekers geeft dit niet meer aan.

Weet er iemand waar deze gebleven is?
groet Ron

150x70x50 18 tropheus Bulu Point

Scato89

Re: Cichlidenkwekers info

Bericht door Scato89 » 02 sep 2018, 14:57

De site van John de Lange?
Is volgens mij www.aquainfo.nl geworden

Hobbykwekers
Contacteer:

Bericht door Hobbykwekers » 03 sep 2018, 11:45

Dat klopt. Veel hobbykwekers wilden zich wel aanmelden maar hielden het bestand wat ze kweekten niet up to date. Nieuwsbrieven, gerichte emails en zelfs telefonisch geprobeerd om ze te laten updaten mocht niet helpen. Met de komst van Facebook en het gemak waarmee ze daarmee zelf berichten kunnen posten verviel ook de functie van hobbykwekers....We zijn ons nu meer gaan richten op de andere onderdelen die we al hadden, de database, artikelen etc.

ronjanssen

Bericht door ronjanssen » 03 sep 2018, 14:26

Hobbykwekers schreef:
03 sep 2018, 11:45
Dat klopt. Veel hobbykwekers wilden zich wel aanmelden maar hielden het bestand wat ze kweekten niet up to date. Nieuwsbrieven, gerichte emails en zelfs telefonisch geprobeerd om ze te laten updaten mocht niet helpen. Met de komst van Facebook en het gemak waarmee ze daarmee zelf berichten kunnen posten verviel ook de functie van hobbykwekers....We zijn ons nu meer gaan richten op de andere onderdelen die we al hadden, de database, artikelen etc.
Dank voor de informatie, jammer dat het er dus niet meer is. ik heb daar soms wel gebruik van gemaakt

Ron
groet Ron

150x70x50 18 tropheus Bulu Point

Plaats reactie