Aquarium maatwerk

de bak, rotsen, bodem, planten en achterwand
Plaats reactie
eVolution

Aquarium maatwerk

Bericht door eVolution » 30 mar 2018, 21:03

Omdat ik van plan ben om mijn aquarium op maat te laten maken (zo krijg ik het grootste aquarium binnen beperkte ruimte) heb ik meerdere prijsoffertes laten maken bij een aantal aquarium bouwers alsook aquariumspeciaalzaken. Veruit de goedkoopste is momenteel aquariumbouwer.nl

Weten jullie misschien nog betrouwbare aquariumbouwers die voor een redelijke prijs aquaria op maat maken? Let wel het betreft een aquaria met een schuine zijde:
Afbeelding

Hier moet dan een sluitende kap/deksel op komen met LED-verlichting. De goedkoopste komt momenteel op €500.
Ik hoor graag of jullie denken dat dit goedkoper zou kunnen en of jullie nog suggesties hebben voor goede aquarium bouwers.

Bij voorbaat dank!

oostijnoo

Re: Aquarium maatwerk

Bericht door oostijnoo » 30 mar 2018, 21:06

Voor een kale bak en onderstel kan je terecht bij Frank.
Ombouw doe je dan zelf.
Niemand is goedkoper.
Voor contactgegevens doe je mij een PB.
300x220x95...weldra terug Tanganyika.

David

Bericht door David » 01 apr 2018, 09:17

In Duitsland kunnen ze ook mooie bakken maken voor relatief weinig geld. Zoek maar es op Friedeberg ATD of Diamantaquarien. Zelf heb ik slechte ervaringen met aquariumbouwer.nl, slechte afwerking.

eVolution

Bericht door eVolution » 01 apr 2018, 10:51

David schreef:
01 apr 2018, 09:17
In Duitsland kunnen ze ook mooie bakken maken voor relatief weinig geld. Zoek maar es op Friedeberg ATD of Diamantaquarien. Zelf heb ik slechte ervaringen met aquariumbouwer.nl, slechte afwerking.
Bedankt David! Ook bedankt voor de waarschuwing.
Ik ga beide zaken in Duitsland aanschrijven en kijken wat zij voor mij kunnen betekenen.

MPS

Bericht door MPS » 01 apr 2018, 15:22

Ik heb geen suggesties voor bakkenbouwers, wel voor je visbestand. Ik zie dat je J. transcriptus Gombi overweegt voor in je bak. Mijn suggestie: Niet doen! Zoals ook in de visbeschrijving op deze site aangegeven is de soort die als J. transcriptus Gombi in de handel is, eigenlijk een J. marlieri en die hebben dus echt een grotere bak nodig dan een bak met 65/75 cm kantlengte. Ga liever voor een andere J. transcriptus variant, of een J. ornatus....
"I was just guessing. At numbers and figures. Pulling your puzzles apart." Coldplay- The scientist

malip71

Bericht door malip71 » 02 apr 2018, 22:01

Ik heb goede ervaring met Zorona, http://aquariumkopen-zorona.nl/home.html.
Stuur hem maar eens een mailtje met vrijblijvende prijsopgave . Ik vermoed dat hij aanmerkelijk goedkoper is dan aquariumbouwer.nl. Ook thuisbezorgen of op locatie plakken doet hij. Succes toegewenst

Plaats reactie