updat aquarium 180x60x60

de bak, rotsen, bodem, planten en achterwand
paulcourtial
Contacteer:

Re: updat aquarium 180x60x60

Bericht door paulcourtial » 31 okt 2018, 20:28

als je zegt dat hij zich niet genoeg heeft ingelezen komt dat bij mij echt over dat hij niet genoeg zn best heeft gedaan. mss kom je bij mij inderdaad anders over dan je soms bedoeld.
vind ook wel wat vreemd dat de ervaring van de schrijvers hier zo waardeval is, maar als een beginner ze zou volgen dan is dit voir jou niet voldoende....
denk dat ik het nu zowat heb gezegd. verder respect voir je ervaring en je goede bedoeling. heb dan enkel wat moeite met hoe het voir mij overkomt.

Leleupi white

Bericht door Leleupi white » 02 nov 2018, 11:13

Heren
Stijn is een topkerel met bakken ervaring en een ongezouten mening. Hij is zoals ik de mensen graag heb. Recht door zee en niet te veel geleuter. Je moet soms ook tussen de lijnen kunnen lezen. Advies is advies en wat je daar mee doet is je eigen verantwoordelijkheid.
Als er zaken zijn die je niet graag leest of hoort, hou er dan geen rekening mee maar schiet niet op de pianist want dan blijft er geen muziek meer over😁.
LW
80x40x40 multis 50+ /Altolamprologus Calvus Black
198x60x60wh 9x (20 tal jongen van andere bloedlijn) paracyprichromis blue neon / 3/3 Ectodus Descammpsii
https://www.youtube.com/channel/UCU4qO2 ... w-qxymr8sg

paulcourtial
Contacteer:

Bericht door paulcourtial » 02 nov 2018, 11:44

zolang de pianist maar niet van zijn troon schiet zeker.
ieder zijn mening natuurlijk. die hebben we blijkbaar allemaal en mogen we toch ook uitspreken. tis niet omdat hij veel ervaring heeft dat hij moet onbeleefd zijn. manieren zijn nog altijd het belangrijkste.

Plaats reactie