ziekte analyse "app"

ziektebestrijding en -preventie, algen en de waterwaarden
Plaats reactie
CoenB

ziekte analyse "app"

Bericht door CoenB » 24 okt 2016, 17:39

Ik wil binnenkort samen met Gerald Bassleer en enkele van mijn Informatica studenten kijken of we een goed werkende en informatieve ziekte analyse omgeving kunnen gaan maken. Er zijn best wat omgevingen te vinden op internet (en ook in de app stores), maar mijn ervaring is dat deze zeker verbeterd kunnen worden.

Gelukkig kan ik gebruik maken van de expertise van Gerald. Maar om dit project te laten slagen heb ik eigenlijk "testpersonen" nodig. Het zal een project zijn wat over meerdere "schijven" gaat lopen. Via design, naar het ontwerpen van een database omgeving om alle data in op te slaan tot het maken van de "analyse"omgeving. Deze kan bv via een browser werken, maar ook een (Android/iOS) app. hoort tot de mogelijkheden.

De eerste fase van dit project begint over ongeveer 3 weken en loopt tot januari 2017. Daarna volgen misschien nog wat fasen.

Heb jij zin om hier aan mee te werken, bv door als testpersoon te fungeren voor een ontwerp of om te testen of alles werkt, reply dan op deze post (pb mag ook, maar mijn "inbox" loopt hier snel vol :D )

Ik neem dan contact met je op.... een kleine "eis"... als mijn studenten je benaderen (bv via mail) moet je wel "snel" reageren. Ze hebben bv. geen tijd om bv ruim een week te wachten op antwoord.

Ik hoop dat er veel mensen willen meewerken.....

Groetjes,
Coen

P.S. Heb jij suggesties kun je die hier ook laten horen ....

David

Re: ziekte analyse "app"

Bericht door David » 24 okt 2016, 19:16

Leuk! Ik wil wel meewerken. Hoeveel tijd kost het ongeveer?

CoenB

Bericht door CoenB » 24 okt 2016, 19:51

David schreef:Leuk! Ik wil wel meewerken. Hoeveel tijd kost het ongeveer?
Zal niet zoveel zijn, als er bv een ontwerp klaar is of een versie, of een kleine enquête, vragenlijst of gesprekje. Is een beetje afhankelijk wat de studenten "verzinnen". Hoort namelijk bij het leerproces en de opdracht :)

Mooneater
Contacteer:

Bericht door Mooneater » 24 okt 2016, 22:43

Ik heb helaas op het moment geen bak (hopelijk in 2017 weer). Anders had ik graag geholpen!
De NVC op Facebook

"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)

Melchior Schenk

Bericht door Melchior Schenk » 25 okt 2016, 12:05

Leuk initiatief. Meld mij graag aan mits via browser mogelijk is of er een losse .apk te verkrijgen is. Heb momenteel Blackberry ( :roll: )
v.h. Spacecrap
= What we do in life echoes in eternity =

David

Bericht door David » 25 okt 2016, 19:05

Ik doe graag mee.

Plaats reactie