Baars's Tanganyika

de bak, rotsen, bodem, planten en achterwand
David

Re: Baars's Tanganyika

Bericht door David » 28 jun 2019, 06:19

Interessant hoe je gebruik hebt gemaakt van een diorama. Klinkt als een leuk DIY project. Ik krijg er wel een beetje een beeld bij. Kan je ook foto’s posten hoe dat eruit ziet?

Baars

Bericht door Baars » 29 jun 2019, 23:06

Leleupi white schreef:
27 jun 2019, 08:42
Ik ga akkoord met Marcel.
Ik vond het filmpje ook al een beetje donker voor een tropheus biotoop.
Je gaf al aan dat je strips defect zijn maar als je kan zou ik daar zeker iets aan doen.
Je ziet ook geen enkele vis op de foto? Is daar een reden toe? De kasakalawe op het filmpje lijken ook weinig kleur te vertonen of is dat een momentopname?
LW

Als je het filmpje bekijkt en de foto dan zie je een duidelijk verschil qua lichtintensiteit, dat komt omdat er een schakelaar op het verlichting zit en de foto dus later in de avond is genomen (zonsondergang).
In het echt zit er voldoende licht op naar mijn inziens.
Het klopt dat de kasakalawe op de video niet helemaal op kleur zijn, zoals je zelf al aangeeft een "moment opname" daarnaast zitten er ook nog jonge vissen tussen die hun jeugdkleed hebben.
Met een beetje denken was de laatste vraag niet nodig, op de video zie je heel wat vissen...op de foto was het zonsondergang + ik zie nog steeds vissen...al is de kwaliteit van de foto niet top.

Baars

Bericht door Baars » 29 jun 2019, 23:21

David schreef:
28 jun 2019, 06:19
Interessant hoe je gebruik hebt gemaakt van een diorama. Klinkt als een leuk DIY project. Ik krijg er wel een beetje een beeld bij. Kan je ook foto’s posten hoe dat eruit ziet?
Ja was wel een leuk en geslaagd diy projectje idd.
Ik zal eens kijken als ik tijd heb om een foto daarvan te maken en te plaatsen.

Plaats reactie