Dank je!Leleupi white schreef: ↑17 apr 2018, 09:09Mooi geheel.
Zijn de microlepidotus nog steeds aanwezig?
Lukt het met de tropheus?
Als de rechterkant geclaimd wordt is er nog altijd zo'n 2 meter over, dus zie ik niet zo gauw een probleem bij dit formaat bak. Ik denk, dat de rangorde nog kan veranderen met de tijd, want de wildvang is duidelijk groter dan de F1's. Het betreft hier nog geen volwassen dieren.behabe schreef: ↑18 apr 2018, 17:21Als de plaats / territorium van Tropheus is bepaald komt daar weinig verandering meer in. Mijn ervaring is dat wanneer één Tropheus de rechterkant van het aquarium claimt hij daar altijd zijn territorium zal houden. Dus als er één de andere in een hoek drijft er weinig aan te doen is! Ook als je de bak veranderd blijft hij dit doen.
behabe schreef: ↑20 apr 2018, 13:29Als je nog 2 meter over hebt en er is één Tropheus die dat als zijn territorium claimt gaat er echt niks veranderen! Ik heb wel eens gezien bij iemand die een 2.5 meter bak had waarbij een man en één vrouw de hele bak claimde! De overige zaten in een hoekje en zo gauw als ze meer de bak in kwamen werden ze gelijk weg gejaagd. En zo kan ik je nog wel meer voorbeelden geven ook bij mij waarbij ( als je pech hebt ) alleen op te lossen was om die te verwijderen. En er zijn ook kleine Tropheusen die groteren domineren! Dus de grote van de vis zegt niks over het territorium wat ze zich toe eigenen . En je bak veranderen heeft toch geen zin want het blijft het zelfde als voorheen.
en na die doorgang zit de kantine ofzo? hhhh