Björn's 300x80x75

De bak, rotsen, bodem, planten en achterwand
Plaats reactie
sieb amoraal

Björn schreef:
11 apr 2022, 21:14
Korte update: De bak draait goed, doei!

Ok ok bovenstaande klopt maar ik zal iets meer uitweiden :mrgreen:

De jonge granulosus doen het goed en zijn inmiddels flink aangesterkt. Ook is de rangorde bepaald. Uiteraard is de volwassen man de baas. Nu dat duidelijk is laat hij de rest grotendeels met rust en doen ze allemaal hun eigen ding.

De Petrochromis jongen zwemmen nog vrolijk rond bij de grote Petro man zonder problemen. Natuurlijk laat hij af en toe even zien dat hij de baas is maar meer dan dat is het (nog) niet.
Daarbij is hij ook niet echt de baas. De burtoni mannen laten zich absoluut niet wegzetten door de Petrochromis man. Eerder andersom wanneer de Petro man weer een duw krijgt als hij door het territorium van een burtoni man zwemt.

De Gold Heads kweken als malloten. Ik voer Tropical spirulina super Forte 36% en was in eerste instantie bang dat ik ze zou moeten bijvoeren. Niets is minder waar. Vrijwel alle soorten doen het geweldig op deze vlokken.

De enige soort die ik bijvoer zijn de alen en dat betaald zich uit:
Wat een schitterend filmpje. Blijven toch wel mijn favoriete tang vissen die alen
Björn
Site Admin
Contacteer:

Bedankt Sieb. Alen zijn inderdaad bijzondere dieren. Helemaal niet schuw. Erg leuk om te zien hoe ze vanuit hun schuilplaats alles in de gaten houden.
Plaats reactie