Sinds gister de eigenaar van 3 Lamp. Multi's nadat mijn bak was ingedraaid.
Nu heb ik een aantal vragen:
1. Ik heb 1 man en 2 vrouwen gekocht volgens de eigenaar, man is groot en de vrouwen zijn beduidend kleiner. Nu is de man totaal niet het probleem maar 1 vrouwtje lijkt de andere wel niet de accepteren. Wordt continu opgejaagd waar ze ook is, het vijandige vrouwtje doet 2 dingen: 1. opjagen 2. zsm bij de man zijn
2. Ik heb op advies vd verkoper 7 slakkenhuizen gekocht die volgens hem uit het Tanganyika meer komen (huis met puntjes) alleen nu las ik hier dat je eigenlijk VEEL meer slakkenhuizen moet hebben. Kan ik deze bv. bij de Blokker of zoiets kopen?? (en nee ik ga geen esgarcots uitlepelen

3. Het grote plantenverhaal: Wel of Niet? Heb er nu niets in, alleen een grote kalksteen met gaatjes voor de evt. jonkies en de kalk voor de hardheid van het water en 7 slakkenhuizen. Meer stenen??? Met evt. wat Valleseneria?
Oke dat was het geloof ik....oja en ze eten nog niet :-s De verkoper heeft me granulaat aangesmeerd, voerde hij ze zelf ook alleen ze pakken het op in de bek en spugen het uit. Verder zijn ze ook niet geinteresseerd in diepvriesmugggenlarven. Misschien ff wennen aan de bak? En anders vanmiddag levende stuff halen.
Mijn dank is groot alvast,
greetz