DIGITALE FOTOGRAFIE

over het meer, deze site, beurzen, winkels, etc.
Plaats reactie
HEESEN

DIGITALE FOTOGRAFIE

Bericht door HEESEN » 23 dec 2003, 21:17

MIJN VRAAG AAN IEDEREEN IS HOE KAN IK HET BESTE EEN DIGITALE FOTO MAKEN VAN MIJN TROPHEUS MOORI'S .

BART HET IS EVEN WENNEN MAAR TOP HOOR .

SUCCES

Paula

Digitale fotografie

Bericht door Paula » 23 dec 2003, 21:50

Hallo Heesen,

het makkelijkst is op een statief, je camera rechtvoor het aquarium. Als je een flits gebruikt moet de hoek t.o.v het aquarium 45 graden zijn of meer anders zie je de flits terug op de foto. Dit hoeft niet als je zorgt dat de flits boven of onder het aquarium afgaat zodat deze niet direct door de ruit weerspiegelt wordt.

Mvg Gijs

Joep

Bericht door Joep » 23 dec 2003, 23:32

misschien wel een leuk idee om een aparte kop aan te maken waar je digi foto's kan plaatsen.

wel leuk natuurlijk om te zien hoe vissen paren, mooi op kleur zijn of apparte vissen te showen.

misschien een ideetje Bart?

Bart
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Bart » 23 dec 2003, 23:44

Joep schreef:misschien wel een leuk idee om een aparte kop aan te maken waar je digi foto's kan plaatsen
Dat is inderdaad mogelijk, maar in principe kan iedereen in de gewone berichten of reacties foto's plaatsen. Het uploaden van je PC naar de site zal nooit mogelijk worden. Dat kost erg veel bandbreedte en snelheid van de site. Misschien heb je ooit in de scripting van de site gespiekt; daarin kan je zien dat alle plaatjes elders gehost worden.

-> ONTOPIC: ik heb een stukje geschreven over fotografie, klik op deze link.

groeten,
Bart

Luc

Bericht door Luc » 24 dec 2003, 13:46

Bij dat digitaal fotogreferen heb ik nogal last van de "shutterlag" dus de tijd die verloopt tussen de ontspanknop in te drukken en de foto effectief getrokken is, is het onderwerp, de vis, reeds lang weg. Om hier aan te verhelpen neem ik vrij veel foto's tot er toevallig er een vis in het beeld "zwemt".
Mvg
Luc

Joep

Bericht door Joep » 24 dec 2003, 18:13

Bart schreef:
Joep schreef:misschien wel een leuk idee om een aparte kop aan te maken waar je digi foto's kan plaatsen
Dat is inderdaad mogelijk, maar in principe kan iedereen in de gewone berichten of reacties foto's plaatsen. Het uploaden van je PC naar de site zal nooit mogelijk worden. Dat kost erg veel bandbreedte en snelheid van de site. Misschien heb je ooit in de scripting van de site gespiekt; daarin kan je zien dat alle plaatjes elders gehost worden.

-> ONTOPIC: ik heb een stukje geschreven over fotografie, klik op deze link.

groeten,
Bart
klopt, dat bedoelde ik ook eigelijk.
als je je foto op een site plaatst en die link gebruikt, kan je leuke foto te kijk zetten, das natuurlijk altijd makkelijk als iemand een vis koopt waarvan hij/zij de naam niet meer weet of iets degelijks.

ik persoonlijk vind dit forum veel prettiger als het vorige forum.
het is overzichtelijker en je kan precies zien welke berichten nieuw zijn zonder dat je het aantal berichten in de gaten hoeft te houden zoals in het nieuwe forum!

echt toppie dus!!!

Plaats reactie