Wat een mooie bak
Ron
Ja hoor, de vissen onder elkaar gaat prima samen.David schreef:Wauw! Wat een gave bak is dit toch. Prachtige vissen ook. Gaat dat tot nu allemaal goed zo samen? Ben ook wel benieuwd naar bewegende beelden
Ik heb vorige week de bak voor een groot gedeelte leeggemaakt en de vissen eruit gevangen. Hierna de bak weer opnieuw ingericht. Een paar dingen wat verranderd zoals een iets meer open inrichting en een paar extra modulus erin "gehangen".David schreef:Hoe gaat het nu met je bak en vissen? Ben benieuwd naar de update met foto's en natuurlijk een filmpje als dat kan.
Ik wilde de groep Tropheus inkrimpen tot een harem zodra de geslachten te onderscheiden waren. Hiervoor moest ik dus de bak leegmaken, althans 90% van de stenen en 90% van het water eruit. Van de Callochromis heb ik er 1 man en 1 vrouwtje bij gezet, hiervoor heb ik de inrichting ook iets anders gemaakt, iets meer "zandstrandjes" en veel meer zichtbrekers in de vorm van opstaande stenen en groepjes Vallisneria. De vissen onderling gaat prima, de grootste Callochromis man is de absolute baas in de bak. Samen met de Eretmodus en de Cyprichromis mannen zorgen ze voor genoeg afleiding voor de Tropheus man.David schreef:Waarom heb je de bak aangepakt? Was je niet meer tevreden? Ga je nog meer harems van andere tropheini erbij doen? Ik ben benieuwd naar de foto's en het filmpje.