Tot op heden erg blij met zijn hulp en expertise bij het houden van mijn vissen. De passie is tig jaar geleden ook aangewakkerd door wat hij had zwemmen... Iedere keer weer onder de indruk van zijn kennis en ervaring en inderdaad een bron voor de liefhebbers van mooie vissen...
300 X 85 X 65
19 Tropheus Kasakalawe
6 Eretmodus Cyanostictus Zambia
10 O. Ventralis
Mogen positieve ervaringen van klanten met een winkel ook niet?
Lijkt me toch juist dat je op een forum mensen moet kunnen verwijzen naar een geschikte winkel. Volgens mij worder er ook regelmatig winkels genoemd hier.
Wat en geheimzinnig gedoe allemaal. Het gaat in dit topic toch helemaal niet over reclame maken. De winkel is De Maanvis in Dordrecht. De naam van de duiker is een privé aangelegenheid, daar kom ik niet aan. En als dit al niet mag, wat dan wel. Verwijder mijn bericht dan maar.
Even een korte update... Ventralis begint ietwat op kleur te komen en tot op heden kijken de Tropheus niet naar hen om... (wat niet is, kan nog komen uiteraard)
De groep Tropheus blijkt zeer productief en geeft aan de lopende band jongen! Vanuit de 6 Eret’s zijn 2 koppels gevormd welk ook voor nakweek beginnen te zorgen. Achter de modules heb ik ‘buisjes’ verstopt om deze jongen een schuilplaats te bieden en er zo hopelijk meer over te houden... Erg content met deze samenstelling tot nu toe!
300 X 85 X 65
19 Tropheus Kasakalawe
6 Eretmodus Cyanostictus Zambia
10 O. Ventralis