gibberosa mikula en vrienden (210 - 110 - 80)
Re: gibberosa mikula en vrienden (210 - 110 - 80)
Schitterende dieren en hele mooie foto's. Complimenten!
Tanganyika it's a way of life
bedankt voor de complimenten. De aquarium doet het erg goed. De belcrossis hebben elk een vaste plaats in de bak en de permaxillaris zwemt samen met de sexfasciatus constant tussen de mikulas. De haplotaxodon doen het ook erg goed en kleuren zelfs mooi maar zijn toch niet wat ik zocht als bijvis. Wat wel opvalt is dat die gibberosas echte veelvraten zijn!
de haplotaxodon hebben het pand verlaten... een forumlid heeft mijn inrichting platgegooid
en de bak ziet er stukken beter uit. De gibberosas pakken terug de volledige ruimte in. Terug een tevreden liefhebber 

Na goed overwegen heb ik besloten om de mikulas niet meer te houden. Ik ben een heel grote fan van de kracht en de schoonheid die de frontosas / gibberosas uitstralen maar de aquarium kon niet bieden wat ik zoek. De vissen waren prachtig en iedereen die hier kwam zei hetzelfde maar de beleving die ik zoek in het bekijken van een aquarium kwam niet. Daarmee bedoel ik interactie tussen soorten en vissen onderling.
De greenwoodochromis belcrossi, gnathochromis permaxilaris en sexfasciatus blijven hier.
De greenwoodochromis belcrossi, gnathochromis permaxilaris en sexfasciatus blijven hier.