Hallo Lieveke,
Helaas wat kritiekpuntjes.
In deze samenstelling gaat het hem niet worden. De brichardi zou ik zeker niet aandurven in die setting. 'T zijn felle rakkers en als ze een nest hebben gaan die zeker de helft van je bak claimen. Mijn koppel helianthus claimden in mijn 130x60 al 70cm lengte en brichardi zou, naar wat ik hoor, zeker net zo fel zijn. De combi met de simillis en brichardi is prima en zal in jouw bak ook zeker kunnen, alleen zullen de julidochromis en paracyps er niet zo blij mee zijn..
Persoonlijk vind ik de 120x40x60 net wat te klein voor paracyprochromis. De meningen zijn er over verdeeld en sommigen zullen misschien zeggen dat het wel kan. Uit persoonlijke ervaring weet ik echter dat toen ik mijn paracyps in een 120x40x50 had het ze echt geen recht deed. Ik kreeg uiteindelijk een 130x60x50 en dat scheelt echt een hoop, die 20cm breedte/diepte (je hebt 1.20m breedte staan maar dat is lengte denk ik

) . Daarin zag ik ze echt "opleven" vergeleken met in de oude bak. Het zijn uiteindelijk toch best forse visjes hoor, halen echt de 10cm wel.
Ik zou aanraden om zoiets te doen:
groepje similis
koppel j. transcriptus
solo/koppel a. calvus/compressiceps/fasciatus (veel rustiger dan brichardi)
Misschien een groepje l. pumillus? alhoewel die wel vrij teer zijn heb ik de afgelopen jaren gelezen. Een groepje synodontis kan ook wel denk ik.
Is de bakmaat al zeker of kan je nog groter? hehe, dat geeft al veel meer mogelijkheden namelijk.